* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Budowanie projektu zawodowego2009-01-26 10:41:09Jeśli zastanawiasz się, jak ma wyglądać Twoja ścieżka zawodowa, chcesz poznać swoje predyspozycje zawodowe, przygotować plan drogi zawodowej zapraszamy Cię na kilkudniowe zajęcia warsztatowe pn „Budowanie projektu zawodowego” |
![]() |
„Odchodzę do konkurencji”2008-07-01 15:04:53„Odchodzę do konkurencji” – to zdanie to senny koszmar właścicieli małych i średnich firm w ostatnim czasie. |
![]() |
Coach moda czy standard w firmach?2008-05-14 15:33:04Zmiany ekonomiczne w biznesie postępują w takim tempie, że zaczynamy powoli wypełniać lukę, która dzieli nas w stosunku do rozwiniętych krajów Europy i świata. |
![]() |
NAJCIEKAWSZE SZKOLENIA2008-04-28 15:06:00Szkolenie to różne działania i formy doskonalenia umiejętności, podnoszenia wiedzy i kwalifikacji zawodowych w wielu obszarach. |
![]() |
Turystyka na Lubelszczyźnie będzie dofinansowana2008-03-11 13:22:42Województwo lubelskie stworzyło warunki dla firm z branży turystycznej do pozyskania dotacji unijnej w wysokości od 100 000 PLN do nawet 2 000 000 PLN. |
Szkolenia kadry i płace Łodź, Podlaskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.